Husna27 Bende ilk çocuğumda gebelik zehirlenmesi ve yüksek tansiyon nedeniyle 34 haftalık acil sezeryanla doğum yaptım.2.cocugu 8 yıl sonra sıkı perinatolok takibiyle 38.haftada aldım kucağıma ama bu kezde hipertansiyon çıktı ama haftalık sıkı takiple sağlıkla doğdu şükür 👐