HazelSeren Tanıdığımız bi sağlık ocağı olduğu için aradık ve kimse yokken girdik içeri öğleye doğruydu ama yine de tek kullanımlık alt açma örtüsü götürdüm ben.Aşı olurken ve kilo-boy ölçülürken hemen kullanıp orada attım.Sonra eve geldiğimizde de tüm kıyafetlerimizi yıkadım, ayakkabıları dezenfekte edip kızımla hemen bi banyo keyfi yaptık 😁👍🏻