Minnos_31 Temmuz’da dogdu dogdugundan beri verdik hava cok sicakti kizimda susuz kalmis karnimda burus burus pul puldu hicbirseyde olmadi verilme denmesinin sebebi gelisim donemi oldugu icin karni su ile dolmasin diye tercih meselesi
VERA19 Ozlembahoz123 Çok sıcak biryerde yaşadığımız için ve sadece mama ile beslendiği için 5.aydan beri veriyorum
sumeyyez Tgce16 sorduğumda bana öyle demedi verebilirsin sakıncası yok kaynamış ılımış su olcak dedi biberonunu işte güzel steril et dedi
Akademisyenanne Kediannesi anne sutuyle besleniyor cogunlukla. Zaten anne sutunun icinde su var. Mamadan sonra su vermemin sebebi agzinda bakteri ve pamukcuk olmasin diye. Ebe oyle soyledi.
Kediannesi Akademisyenanne ya ben hem meme hem mama besliyorum 20 günlük hiç su vermedim ağzının ici beyaz olmuş:(
Minaninannesii Ozlembahoz123 2 aylıkken bobreginde tas olduğu için vermek zorunda kaldim iyi ki vermişim şimdi rahatlıkla içiyor suyu 5 ay 15 gunluguz