Arkadaşlar yaklaşık 1.5 sene önce spiral taktırdım. Aslında ilk zamanlar regli olduğumda ağrım oluyordu bu normaldi sonradan geçti. Ama yaklaşık 4-5 aydır her regli olduğumda sadece ilk 2 yada 3 gün göbeğimin altında kasıklarda çok ağrım oluyor. Ama normal adet ağrısı değil bu. Mesela oturup kalktıkça, yürüdükçe sanki orası batıyo bana öyle bi ağrı. Mesela şuan sol tarafıma doğru yatıyorum ve sağ kısmımda kasıkta ara ara batar gibi bi sancı oluyo. Spiral olanlarda bu tür ağrılar normalmi?s spiral kaymış olsa illaki bi kanamam vs olması lazm