Babase Doktor zeytinyağı içir dedi o da çözüm olmazsa erik, şeftali, uzum, kayısı suyundan yada puresinden ver dedi. Bebeğim anne sütüyle besleniyor. Ek gıdaya meyveyle başlamış olacağım. Bu durum sakınca yaratır mı sizce?
As1ioz Babase bizde kabızız 5 ay 7 gunluguz zeytinyagını poposuna sürdüm ben yaptı şükür ek gıdaya gectik ve prinç unu muhallebi yazğtım sanırım bizide o kabız yaptı sadece mama alıyor bu arada
Minaninannesii Babasekulak çubuğunu zeytinyağına sokup poposuna dokundurdunuz mu benim kizimda öyle olm üstü normale gore 1 gün geç yaptı yapti m hemen yaptı hepsini
sebnemrah Babase Ben 5 aylıkken bütün tadimlari bitirmiştim ek gıdaya 4aylik geçende var hiçbisi olmaz kabızlık da olabilir ama bahar ayı sütü sulandırır ondan da kaka yapmamış olabilir ek gıdaya artık bebeğimize sütümüzün yağı vs.. yetmediği için geçiyoruz aslında bence yavaştan başla tadimlari bitir hemde meyve kakaya çabuk cikartiyor muz hariç
Minomm Merhaba bebeğim o dönemlerde benimde oyle olmustu. Sadece anne sütü alıyordu. Ben kayısı yedim ıspanak yedim. Sizi wc ye çıkaran şey ne ise o bebeğe de Iyi gelicektir ..
Yenidenanne Kan damlası aile hekiminin verdiğini kullanıyorsanız oda yapmış olabilir benim oğlumu yapmıştı