Demetbulut size gore de o dogrudur yanlıs yapıyosunuz dıyemem nasıl ıstersenız anne sizsiniz sızın bebegınız herkesın yontemı yolu yordamı farklıdır her bebekte farklıdır bırınde alıskanlık olur dıgerınde olmaz sız nasıl gozlemlıyorsanız nasıl daha ıyı oldugunu dusunuyorsanız tabıkı oyle yapacaksınız