Nurhiram Merhaba anneler 5 aylık kızım var ve ben çok üzerine düşüyorum. Doğduğundan beri çok korumacıyım. Kimsenin kucağına kolay kolay vermem. Versemde sürekli izlerim ağlarsa alırım ki genelde başkasında durmaz. Ya bişey olursa ya biyeri acırsa ya biri canını yakarsa ya düşerse vs vs hatt eşimi bile sürekli uyarırım. Ama kendime engel olamıyorum. Sizce fazlamı abartıyorum. Eğer öyleyse ne yapmalıyım.
Kubraegit1 Nurhiram Ben pek kıskanmam zaten virüsten dolayı kimse görmüyor.Küçük çocuk varsa korumacı davranırım okadar :) Eşinize laf söylemeyin bisüre sonra hiç bakmaz :)
giz Nurhiram kesinlikle ben rahat olan anneler grubundayim. Kizim 16 aylik oldu sadece öptürme konusunda cok korumaciydim halada kesinlikle devam ettiriyorum onu ama onun disinda cok rahatim diyebilirim. Mesela dusecegi bir yere ciktiginda bile kosturmazdim sakince onu birakmalisin ordan inmelisin gibi davraniyorum. Bugune kadar bir kere bile koltuktan yuksekten dusmedi. Sanirim Allah dagina gore kar veriyor dedikleri bu 🤭
Ebruk42 Nurhiram ben kendi evladina torununa bakabilen kisilere guveniyorum bakmasi icin sadece esime verdim ama sevmeye aldiklarinda bir sey olur diye korkmadim tutmasindan konusmasindan anlasiliyor kimin bakip bakamayacagi. Unutmusum cocuk bakmayi, bizimkiler yuksekten de dustu iyidir dusmesi siz cok ustune dusuyorsunuz birakin dussun kafasini da vursun diyenler vs kendileri bu sekil konusuyorsa takip ediyorum tutusunu konusmasini.
Tgce16 Nurhiram arada kalman lazım canım çok yanlış birşey aslında evet bende yapıyorum ama engel olmaya çalışıyorum kendime çünkü hep yanında olmayacağız kendi kendine de güçlü olmayı öğrenmeli, bize bağımlı olmamalı , düşünce kendi kalkmalı onu birisinin kaldırmasını beklememeli - bence - bu yüzden içimizden ahhh vahh dışımızdan birşeyin yok tatlım hadi kalk oynamaya devam et 🙏
Prensesim2018 Valla bende öyleyim benim ki 15 aylık ama hiç kimseye güvenemem birşey olacak diye bide herkez kıskanıyorum sanıyor ama öyle değil düşse bile canımdan can gidiyor ağlasa bişe olmuş sanıp ben çok efamlanoyorum hemen koşuyorum ne oldu filan diye teleş yapıyorum
Nurhiram Prensesim2018 evet ya ben de kendşme engel olamıyorum sanki o ağlayınca benim canım yanıyor gibi
Birkoalaanasi Sakınan göze çöp batar. Çok rahat, çok panik olmama arasında ince bir çizgide kalmalısın. Ağlayacakta, düşecekte. Çocuk düşe kalka büyür, ağlar.. Çünkü yapabildiği tek ağlamaktır, iletişimi odur. Sen böyle yaparak kendini yıpratırsın canım🧜🏻♀️
Nurhiram Birkoalaanasi evet gerçekten yıpratıcı oluyor bende biliyorum düşe kalka büyürler ama sürekli aklımda kızım kendimi unuttum diyebilirim.
Nurhiram Kubraegit1 ya o çok seviyor sürekli öpüp seviyo çocuk daralıyo bazen kızıyprum bende napıyım 😊
Nurhiram giz ay maşallah kazasız belasız büyüse bizimkide fakat şimdiden çok kıpır kıpır yürüse nolur bilemem 😂
Nurhiram Kubraegit1 önceden hiç öptürmezdim küçğk diye şimdi babasıyla arasındaki bağı güçlensin diye karışmıyorum zaten bizimki sakin sevemiyor çocuğu yiyor resmen 😂
giz Nurhiram hic korkma bence. Bizim korkumuz onlari etkiliyor. Benim bebek kadar kilir kipir cocuk cok nadirdir inan. 5.5 aylikti ayaga kalkip koltuk sehpa kenarlarinda geziyodu 🤣🤣 yurumeyle dusmeleri normal ama cok ilgincki benim kiz duserken kendini koruyo boyle degisik bisey var icgudusel o sanirim bebeklerde. Hani daha yururken kafasini vurma yuzunu vurma falan yasamadik. Akisina birakinca oluyo bence yaa 7 aylikti koltuktan iniyodu dusunsene 🤣🤣 ben birakmasam belki o guveni olmucakti.
Kubraegit1 Nurhiram Çocuk ağlayınca bende sinirleniyorum ama şey diyorum çocuk seni sevmiycek devam et sen böyle ozaman biraz duruluyor 😂
Nurhiram Kubraegit1 benim eşim çok hiperaktif işten geliyor yinede enerjisi tükenmiyor kızımda aynı bi yorulsalar işim kolaylaşabilirdi 😂
Nurhiram giz evet çok üstüne düşünce bu sefer anneye bağımlı oluyorlar bende birazdaha rahat olmaya çalışıcam artık
gozdeteacher Nurhiram Daha 4 buçuk aylığız, virüs malum çok insan içine çıkamadık ama virüs öncesinde benden ve eşimden başka kim kucağına alsa içim bi sızladı. Hep bi bahaneyle geri aldım kucağıma. 🤦🏼♀️ Bazen eşim verirdi gelen birinin kucağına, adamı alttan çimdiklerdim niye verdin diye 😂 Şimdi de 2 aydır hep evde birlikteyiz, iyice alıştık birbirimize. Bu kıskanç halimi aşmam daha zor olacak 😒
Nurhiram gozdeteacher evet bnde öyleyim valla karnı açtır uykusu var diye geri alıyprum eşimde tam tersi hemen verir sevsinler diye gözlerimden ateş çıkıyor işte o zaman 😂
Eminos Nurhiram sakinan goze cop batar bebeğinizi her daim kollayamazsiniz ki zaten de kollamamalisiniz boyle devam ederseniz de kendi ozguvenini olusturamamis cocuk yetistirirsiniz hep sizin korumaniza muhtac olur cocugunuz esinize de sorumluluk verin daha rahatlarsınız ilerde buyuycek parka gidicek anaokulu ilkokulu var daha bunun
Nurhiram Eminos evet söylediklerinize katılıyorum ama bazen kendime engel olamıyorum birinin ağlattığını duymayayım zebani gibi başında bitiyorum. Fakat bebek bu ağlar onunda farkındayım 😂