6+1 haftalık olduk bugun. 3 gündür şiddetli ishal problemi yaşıyorum ve aşırı midem bulanıyor dünden beri. İlk bebeğim de böyle olmamıştı. Her hamilelik muhakkak farklıdır ama bu defa beni ayağa kaldırmayacak seviyede halsizlik var üzerimde. Şiddetli baş ağrısı, halsizlik, ishal, mide bulantısı, ara sıra ağza ekşi tat gelmesi, ani diz krampları gibi şikayetlerim var.
Normal olmayan birseyler var sanki. Emzirmeye devam ettiğim için bir tansiyon düşüklüğü yaşıyor olabilirim vs diye kendimi ikna ettim bugun. Ağzımın içinde saatlerce süren bir kuruluk hissi vardı.
Yarım saatlik bir uykudan sonra düzeldi biraz ama halsizlik ve denge problemi yaşıyorum halen.