@Ahanife ewt kızamık aşısı çok önemli. Ben bebekken kızamık aşısı olmamışım hamileyken hiç farkına varmadan kızamık geçirmişim. Sonra doktordan öğrendim kızamık geçirdiğimi. Sonra bende enfeksiyon çıktı allahtan bebeğime geçmedi geçseydi eğer allah korusun bebeğim engeli olma ihtimali yüksekti. Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki bebeğime geçmeden enfeksiyonu atlattım.
Kızamık aşısını sakin ihmal etmeyin…