Evrimmm Selam güzel anneler bugün anneler günü , ben annemin ve kayınvalidemin anneler gününü kutladım ancak eşim aralarında hiçbirşey olmamasına rağmen annemle telefonda konuşmama rağmen kutlamadı çok sinirliyim siz olsanız ne yaparsınız
Caninanasi Evrimmm ara kutla derdim, bı an boş bulunmuş olabilir… Sonraki tepkisine göre vaziyet alırsınız
NiDaAli_o Evrimmm hiç takmazdım çünkü önemsemiyorum böyle günleri. Annelerin değerinin bir güne sığdırılmasını saçma buluyorum başka bir gün arayıp hal hatır sorabilir
Deletedmom318 Evrimmm Sizde eşinizin babalar gününü kutlamayın 😏 Hatta kendi babanızı vs arayıp eşinizin içine baka baka kutlayın ama onunkini kutlamayın 😅😅
Bkg NiDaAli_o orası öylede onlarda artık yaşlarından dolayı duygusal oluyor kimsenin ağzına yapışmazki bi kutlama msjı yada aramak ..Maksat gönülleri olsun bir hoşluk yapmak
Zuluu NiDaAli_o benimkide kutlamadi hicte takilmadim annem bi dokundirdu aramadi falan diye duymamis gibi yaptim ne diyim yani ne yardan gecerim ne serden annemlede tartisamam esimlede 😂
mavid NiDaAli_o kesinlikle yaa.nefret ediyorum özel gunlerden.hele ki bizim kültürümüzde olmayan bir gün.ne alakaysa.
wafflee_42 Evrimmm Valla ya ikisine de alınacak ya ikisine de alınmayacak. Haaa almıyorsa kutlamiyoruz aynısını annesine yaparım yani
Selinalya68 Evrimmm o bnm annmnkini kutlamadı bende onun annesininkini kutlmdm bizimde hiç Bi problemimiz yok
Muhammedtrn Evrimmm amaan. Ona mı kaldı annelerimiz. Sizde kutlamasaydınız kaynananızın gününü.. Bende annemi arayıp kutlamadım. Zaten hergün konuşuyoruz gerekte duymadım. Kaynanam geceden bana kutlama mesajı atmış yoksa bende onun gününü kutlamazdım mecbur cevap verdim annemde eşimle hiç konuşmadı şehir dışına gittiği için ben bile zor konuştum eşimle normalde burda olsa da kutlamasa yine takmazdım. Yani çokta önemli değil… Her gün bizim günümüz bu güne bağlamamak lazım. Yarında annemiz öbür günde, kutlamak için özel bi güne gerek duyulmamalı bence.
Bkg Evrimmm Annemi aradınmı Anneler günü için Neden hiç aklına gelmiyor bnm annem çok merak ediyorum çünkü kimseye bi zararı olmadı ben okdr olup bitane rağmen kutladım Hiç bişey değil ben üzülüyorum senin annen kıymetliyken bnm annem niye değil Birdaha sana böyle şeyler hatırlatmıycam zaten sıkıldım artık Postu okumadan önce bu msjı atmıştım eşim efendiye 😏
Derya_23 Evrimmm bende çok sinirliyim benim kayınvalidem öldü ablalarını hepsini tek tek aradım kutladım ama o annemi aramadı kızdım bende ben arıyorum sen aramıyorsun bende artık sizinkileri aramıcam dedim küstüm 5 dk sonra annemi aradı
Aajrl12 Evrimmm Eşim annemin anneler gününü kutlamadı ,ben de kaynanamın kini kutlamadım ,Herşey karşılıklı,..Annemi ara dedi , önce sen ara sonra ben ararım dedim sustu birşey diyemedi 😶😶👀
NiDaAli_o Bkg bilmem benim annem de benimle aynı fikirde oldugu için bilemiyorum. damadı geç kızı kutlamadı annem de hiç niye kutlamadınz demedi sabahtan beri 3 4 kere görüntülü ve sesli konuşmamıza rağmen 🤷🏻
Evrimmm Haticemrs ama kendi annesinin elini öptü kutladı , annemi aramadı onu geçtim ben yanında aradım kutladım onun ağzından tek kelime çıkmadı oysa annem onu oğlundan ayırmıyor çok seviyor
NiDaAli_o Zuluu iyi yapmışsın canm hiç değmez boyle basit şeyler için benimki bayramda zor arıyor kızz 😂