Ca_nmo67glum
Merhaba,
Benim oğlumda 6 aylık 5100 gram çok zayıf inanın ne yapacağımı şaşırdım. Kaşık gördüğü anda ağzını kilitliyor biberon almıyor sadece anne sütü ile besleniyor çok çok az emiyor 😔 hipp mama denedim içmedi yoğurt patates püresi vereyim dedim yemedi zorla verdiklerimi de ağzında tutup tükürüyor. Bu hafta doktora götüreceğim artık çocukta bir şey var diye korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım. 2 ayda sadece 270 gram kilo aldı normal mi bilmiyorum. İnanılmaz hareketli bir bebek ama bu kadar da kilo alması ile ilgili olduğunu düşünmüyorum.