Kızlar selam.. Bebeğim 7 aylık oldu hatta geçti ben hala adet görmüyorum emzirdiğim için. Eskisi kadar yemiyorum da ama kilo vermem durdu.65 le hamile kaldım . 86 ile doğuma girdim. İlk 10 günde 74 kiloya indim. Şu an 73üm. Adet olursan şişliklerin iner iştahın azalır hızlıca kilo vermeye başlarsın diyor herkes. Sizin bu konuda bir tecrübeniz oldu mu? Olduysa benimle paylaşır mısınız ? Şimdiden teşekkür ederim☺️Anneler gününüz kutlu olsun bu arada💐