Zeynept mamayı çok nadir weriyorum zeytinyağını ısıtıyorum asidi gitsin diye 30 cc lik mama yapıyorum içine karıştırıyorum yağ üstte kalıyor ya yağ tadı gelince biberonu itiyor biberonu almak istemiyor çoğu zaman bende kaşıkla weriyorum yaptığım karışımı bugün iki defa werdim yapmadı hala yaptığında da balçık gibi oluyor dışkısı