O göğsümüzü sağıp buzluğa atın kesilmemesi için. Benim kızımda arada öyle yapıyor Bi göğsümü hiç emmek istemiyor bende gündüzleri sağıyorum bazen bazen de gece uykuluyken o göğsümü veriyorum tutuyor öyle böyle idare ediyoruz 5.ay10günlük hala aynı istemediği göğsümde süt daha çok var aslında belki tazyikli geliyor diyedir