Bende sezeryan ile doğum yaptım, benimde sütüm anca 5. gün oda damla damla gelmişti, sonra git gide çoğaldı ama hala da çok aşırı fazla değil. Ben 5 gün gelmeyince ve hastanede de çocuğun şekeri düşünce mamaya başladılar, bende evde mama verdim hep, hala da mama yiyor ama aynı zamanda da emziriyorum. Sütüm fokur fokur akmasa da olduğu kadar hem emziriyorum. Sana tavsiyem bol bol ılık sıcağa yakın duş yap, çok faydasını gördüm ben. Sık sık da emzir hatta sonrasında sütünü sağ. Ben ilk zamanlar sütüm hiç yokken 1 hafta günde 5-6 kez mama veriyordum, sütüm gelmeye başladıkça mama öğünlerini azalttım. Şimdi sadece 3 öğün mama veriyorum, sabah öğlen ve akşam. Gece veriyordum onu da kestim, paso emiyor şimdi gece. Sakın pes etme, mama vermekten de çekinme. Yeterki çocuk doysun, sonra sütün çoğaldıkça yavaş yavaş mamayı azaltarak kesersin sende. Ben mamayı kaşıkla veriyorum meme reddi olmasın diye oda aklında olsun