Zeyzeyyyyy yüksek ise hipertroid oluyor bende hipertiroidi hastasıyım hatta en son benim tekrar nuksedince ameliyat olmam gerektiğini söylemişlerdi çünkü benim çok yüksekti gözüme falan vurmuştu neyse sonra hamile kaldım hamileyken normaldi çok şükür doğum yapalı 14 ay oluyor hala normal oğlum bana iyi geldi sağlık getirdi 😍 geçmiş olsun sizede ilaçlar var hemen duzene giriyor