Ozlem24 evet ben götürdüm.kutahya da yaşıyorum ama aslen izmitliyim. Memlekete gidince bi gidelim dedik 7 yasinda kızımda alerjik astim var. Ben çok memnun kaldım gülten hanımdan. Teşhiste başarılı olduğunu düşünüyorum. Kızımın öksürüğünü reflü nün tetiklediğini söyledi. Ve bize tavsiyelerine uyduk su an gayet ıyiyiz.