Merhaba anneler kızım 3 ay 15 günlük 1,5 aydır hafta da 1 kakasını yapıyor yapınca da kabız gibi değil ama biraz katı oluyor kakası geçen hafta 9 gün de yaptı kakasını dr götüremiyorum hem korkuyorum hastahanede vürüs kapar diye bu durumu yaşayıp nasıl üstesinden geldiniz