ozqbr bebeklerımızın her ay aynı kıloyu almalarını beklememelıyız doktorunuz kılosuyla ılgılı nasıl bır yorum yaptı benım bebegım 4. aydan 6. aya kadar sadece 1 kılo aldı onemlı olan bebeklerde boy uzaması kemıklerın gelısımını ordan anlayabılınıyor bence saglıklı olması onemlı olan 💕