Balder gazi bitince daha fazla uyumaya basliyorlar. 3 aydan sonra bir nebze daha kolaylasmaya basliyor diyebilirim. Suan 10 civari uyuyor gece 1-2 kez kalkiyor sabahta 7.30-8 en gec 9da uyaniyor. Gunduzde 3 uyku yapiyoruz biri en cok 1,5 saat suruyor digerleri yarim saat. Ama hani birakiyim isimi gucumu yapiyim yapamiyorum ayagimdan indirdigimde uyaniyor:) ay bir buyuselerrr rahatlicazda :) zamanda cabuk geciyor 7 aylik olduk mesela ilk zamanlar ozellikle ilk 3 ay cok cok daha zordu.