Deniz_Efe Kızlar vajinanın iç dudak bölgesinde elimi atınca top gibi birşey var ve canımı çok yakıyor 3 ay oldu normal doğum yapalı 40 çıktığında doktora gidemedim baktım aynadan sivilce değil et parçası gibi başına gelen var mı
Laek Deniz_Efe bendede vardı hatta bi baktm sanki içi kan topluydu minik bi toptu ama ağrı yapıyodu. Doktordan randevu aldım ama 2 gün öncesinde ilişki esnasında patladı sarık çok hafif pembe lekelenmem oldu. Sonra baktm yok. Doktora resmini gösterdim dikişlerden dolayı olabiliyo bazen ama şuan sıkıntı yok demişti. Sizde bi görürünün doktora isterseniz
GokturkAlp Deniz_Efe Evet o et parçası oluyor, bi kaç arkadaşımada sormuştum zamanında hepsinde olmuştu. Ama geçiyor 6.aydan sonra falan yanloş hatırlamıyorsam. Ama tabi başka birşey de olma ihtimali olabilir. En güvenli yol doktor.
Deniz_Efe Zuluu dış dikiş vardı ama doktor az dikişin var demişti malum koronadan dolayı çıkamıyoruz ve benim doğum yaptığım hastane pandemi hastanesi gidemiyoruz da
Laek Deniz_Efe benim 5. Ayımda farketmiştim ben o zamana kadar ilişkilerimde ağrılı oluyodu o patladıktan sonra rahatladım