ZeliHalil çok uykusu geldiğini anladığımda yatırıyorum emziğini veriyorum gerekirse süpürge sesi veya pişpiş sesi açıyorum diyelim ki hiçbirinden etkilenmiyor uykusu yok demekki yanlış alarm deyip alıyorum eğer gerçekten çok uykusu olduğundan yapmıyorsa huysuzluğu alıp biraz dizimde sallıyorum otururken sakinleştirip uyumadan tekrar beşiğine yatırıyorum ama çocukların günü gününe tutmuyor denemek lazım 😊