Zuluu Sultan_21 canim kiktari sormadim onu biliyorum ne sekilde alibiyir diye sordum sen aldin mi peki
dfnck Bence o sgk daki görevlinin anlayışına göre değişebilir, benim eşim gitmişti kabul etmişlerdi. Doğum belgemi falan götürmüştü
Sultan_21 Eşim SGK ya başvurdu 1 hafta sonra PTT den aldı e-devlet ten şahıs ödemeleri diye kontrol edip ona göre gidersiniz Eşimin adına yattı
Tuba9152 Zuluu evet o sigortalı ben değilim ya mesela çocuk parasıyla aynı anda başvuru yaptı çocuk bana yattı süt parası ona
Tuba9152 Arascyln Allah Allah e devletten sürekli kontrol etmek lazım bu dönemde belki daha erken yatırırlar bilemiyorum