614461 Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum size 1 yaşında kızımın sağ göğsünde şişlik var ve ellediğimde içinde bişey var gibi kaçıp duruyor sizce bu nedir doktora götürmelimiyim şişlik çok belli oluyor yanlız 😔😔
Deletedmom198 614461 biz burdan ne diyebiliriz bir doktora goturun çocugunuzun sağlığı ile ilgili birşeyi nasil burda hiç tanimadiginiz insanlara soruyotsunuz
614461 Deletedmom198 soruyorum belki birinin başına gelmiştir diye soruyorum burda herşey soruluyor bunu sordum sorun mu oldu