Afrazynp Kızlar Malum Önümüz bayram biz kayınvalidemlerle birlikte altlı üstlü oturuyoruz Bebişi için kıyafet alsam mı almasam mı kararsız kaldım malum hiçbir yere gidemiyoruz siz ne yapmayı düşünüyorsunuz
Sahreyldrm Afrazynp ben birkaç parça bişey aldım aklımda olan ilk bayramları bibyere gitmesek bile fotoğrafını çekerim
Tuba Afrazynp Almayı düşünmüyorum. Bayramlık için vereceğim parayı oğlumun kum parasına atmayı düşünüyorum 😊
esraeylul34 Valla ben almadım alamadım da esim calismiyo bide zaten bir yere de gidilmiyo suan icin gerek yok bence zaten kimse görmeyecek bebegimi🙄
ballilokmaninannesi @Afrazynp ben aldım canım güzel yazlık bir tulum saç bandı aldım ilk bayramı evdede olsak bir fotoğraf çekip ani olarak kalsin istiyorum
Denizanne Afrazynp kızımın ilk bayramı buruk geçmesin dedik. Bizim de altımızda kaynanam oturuyor hepimiz giyincez süslenicez
espalp Afrazynp fotoğraf çekmek için aldım ama yazın da giyebileceği pantolonlu gömlekli ince kumaş bir takım aldım hatıra olur ve yazın da giyeriz inşallah
Htbza Afrazynp bebegimin ilk bayramı ilerde saklayıp bu senin ilk bayramligin demek hemde eskiyi yasatabilmek icin kizima elbise aldm biyere gidemesekte giyer otururuz😊
Tas67 Afrazynp ben almadım eşim askerde olduğu için o lükse giriyor benim için alamadım desem daha doğru olur. Zaten evden de çıkamıyoruz çok gerekli değil diye düşünüyorum 🤔
Buglemm3434 Afrazynp evet aldık daha doğrusu annem babam ve abim sagolsun waikikiden e bebekten 15-20 takım almışlar. Gönderdiler biz bu ay çok sıkışigiz ailem alıyor bebegimin esyalarini sağolsunlar yazlık alisveris yaptilar çünkü bebeğim kış bebeği yazlık eşyası hiç yoktu çok sevindim 🥰
AsilDorukAnnesi Afrazynp Babannesi aldı oğluma trendyoldan ama gelir mi bilmem teslimat tarihi uzun biraz 🤷🏻♀️ Bayram bahane ihtiyacı olan alındı aslında