Deno Kızlar 14 gün oldu doğum yapalı bir kadın doğuma görünmem gerekiyor mu kimse ban bu konuda bişey demedi
Defneyelin Deno Benimki de 50 gün oldu soruyorum gelme diyor😁 dikişlerime baktırmak istiyorum. Gelme diyor ekstre bişey olursa yaz diyor
Deletedmom275 Deno Sezeryan doğum yaptım. Doğumdan 4 gün sonra kontrole gitmiştim. Doktorum su geçirmez bandı çıkarıp pansuman yapmış, ultrasonda rahmim toparlanmış mı diye bakmıştı. 40ın çıktığında tekrar gel demişti canım.
19_dasleben 14 ay oldu hiç gitmedim 10 günlükken dikişlerime bakmştı sadce ama şimdi gitmek istyorum iki aydr 10 günde bir renk oluyorum kaaama takılıyor neden oluyor diye
Tuba Deno 40 muayenesine gittim ben sadece😊 hayırlı olsun bu arada, sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah💜
Desire34 Deno ben doğum yapmıştım sezaryen 10 gün sonra kontrole gitmiştim , normal de de gidiliyor dikişler kontrol ediliyor bildiğim
Dezemet Deno 6. Haftada gel demisti bana , korona cikinca gelme dedi doktorum. Suan 2 bucuk aylik bebegim, gitmedim ama Bence gidilse iyi olur.
Ertugrulun_Annesii Deno 40 çıktıktan sonra tekrar doktora gidilmesi gerekiyor. Ama ben korkudan gitmedim 🙈🙈🙈
Ertugrulun_Annesii Deno çünkü dogumum çok oldu resmen ölümden döndük. . Bebeğim de kuveze alındı.. sonra da o korkuyla artık kadın doğuma karşı bi fobi oldu bende