Kızlar merhaba 24 günlük bebeğim var dün göbek bağı hafif sızıntı şeklinde kanamıştı hemen annem gili aradım geldiler korkulacak bişe yok dediler neyse bugün sanki boğazında balgam varmış gibiydi uzun süredir zaten tıkamıyordu morarmaya başladı kendi tükmügünde bogulacaktı uzun süre kendine gelemedi üfledim alnını tuttum poposunu sıktım falan neyse eşimle hemen hastaneye götürdük çocuk doktoru yoktu ama baktı yinede doğum yaptığım hastane burnu tıkalı ondan dolayı nefesi dedi bi sıvı ve hortumla ağız ve burun temizlendi göbek için yarın doktoruna gelin dedi sizce herhangi bi sıkıntı çıkarmı hala yüzü morarıyor ve çok gazi var biogaia diye bi gaz damlası vermişti hep onu kullanmama rağmen ne yapmam gerekiyor???