Hacere ipek3 1 dakika sürmedi sanırım muayene, elindeki ışık mı ne onunla 5 saniye baktı iki gözüne de bitti bir sıkıntı yoktu
Elifliyam ipek3 göz bebeklerini büyütmek için damla damlatiyorlar 2 yada 3 kere sonra doktorun yanına gidiyosun bi ışıkla gözüne bakıyor
Aselsema ipek3 elindeki isikli kalem gibi bi alet var onu tutuyor bebisin gozune inceliyor iki gozunude 5 dk bile surmuyor
secil16_16 Biz gittik damla veriyolar yarım saat boyunca 5 dkda bir damlatıyosunuz gözüne sonra iğne yapıp gözünü uyuşturuyolar sonra bi aletle bakıyolar ama çok ağladı kzıım doktor ağlicak korkmayın dedi
kaansmom 1 yada 2 aylıktık tam hatırlayamıyorum lazer gibi birşeyle gözlerine baktı 6.ayda tekrar muayene olucakmış o kadar
biranne11 ipek3 Bence gidin 😊 mutlaka içinizde kalacaktır. Göz bu birşey varsa bile erken tanı hayat kurtarıyor 😊 yoksa zaten muayne etmiş olurlar
zeytin-kzm20 ipek3 bende götüreceğim de 2 buçuk aylık normal göz doktorundan mı randevğ almamız gerekiyor