OnurToprak Merhaba 12 ay asımız var. ası ve muayene ıcın hastaneye mı gıtsek takıplı doktorumuza.. yoksa aile hekımlıgındemı yaptırsak asımızı?? Cok kararsız kaldım
Deletedmom318 OnurToprak Coronadan dolayı bende takip edildigimiz doktora hiç gitmedim. Aşısını sağlık ocağına gidip yaptırdım