Kızlar oğlum 23 ünde yaşına giricek inşallah ama ne bir emekleme ne bir tutunup kalmak oturma pozisyonuna geçme gibi hiçbirşey yok çok üzülüyorum bir anne olarak 😢 onunla aynı ay da olanlar ya da küçükler yürüyor bile kıyaslamak istemiyorum ama kafama çok takılıyor ..