Oglumvebennnnnnn oğlum şuan 2 buçuk aylık ve ilk doğdun da o kadar gazlı bı bebekti ki, yediklerime çok dikkat ettim hiç yemedim onlardan fakat yanlışmis kesinlikle ben oğlum 1, buçuk aylık oldu yiyorum ama fasulye ve nohut hiç yemedim hala onların bağırsakları alışık değil tabiki
Fakat alıştırmak da lazım diye düşünüyorum ufak ufak maşallah oğlum kendi çıkarıyor gazını hata ağızdan da kimi zaman kendi çıkarıyor