elfdfn ben aldım 6 aylıktı ama bence biraz daha beklemelisimiz kızım 13aylık hala kullanamıyorum çünkü açık kenarları üstünde direk atlıyor aşağı yan dönüyor düşüyor bir kere kafasını yere vurdu tabi bizim tavan biraz yüksek belki aşağıda olsa yere yakın sünger koyup alta olabilir ama bence yürüktükdrm sonra alabilirsiniz 😊 şuanda kullanılmıyor mesaala bizim kaldırdım