Deletedmom69 bebeğinin nasıl canım anlayamadım ama benim kızım da 2 hafta önceydi elini gözüne soktu kanamişta orda kan durmuş gibi duruyordu çok kötü görünüyordu ama geçti yani bende çok korkmuştum çapak falan olursa ağrı yapar demişti annem ama çapak olmadı hiç huzursuz da etmeyince geçmesini bekledim geçti yani bence hemen korkma bekle bi dikkat et canı yanarsa belli eder kendini zaten