Prensescik 8 ay oldu olalı ameliyat belim ağrıyor ayakta fazla kaldımı daha cok ağrıyor doktora gitsemmi bnm gbi olan anneler varmı
Feden1985 Prensescik ayni agri bndede var 8aydir gecmedi gun icinde bisey yok gece kizim uyudugunda kndimi koltuga atinca farkediyorum ve agrim fazlaca oluyor 😔