Merhaba arkadaşlar, ben 10 gün önce gebelik zehirlenmesi nedeniyle 31. Haftada doğum yaptım. 1370 gr doğdu kızım. Ödemini atınca 1150 grama kadar düştü. Şuan yenidoğan yoğun bakımında. Kalbinde delik var, akciğer tansiyonu var dediler. Buna benzer şeyler yaşayan annelerimizin hikayelerini dinlemek tecrübelerinden faydalanmak isterim🙏🏻 Çok teşekkür ederim şimdiden. Anneler günümüz kutlu olsun 🌸