Merhabalar kızım 16 aylık. Etkinlik ya da bir se yaparkne çok cabuk sıkılıyor. Kaçıyor. Örneğin bultak oyunu var öğrenmek istemiyor. Kelime kartları var kartları alıp kaçıyor. Acaba tüm bebisler ayni daha erken mi? Ya da siz nasıl aktiviteleri nasıl yaptiriyorsunuz?.
😊