Bebeğim 3 ay 10 günlük. 2 gün önce rota virüs aşısı yaptık. Bugün kakasında toplu iğne kadar kan ve mukus vardı. Bunun dışında herhangi bir rahatsızlık yok herşey normal ve sadece anne sütü alıyor. Normalin dışında bişey de yemedim. Sadecee bu belirti besin alerjisi mi düşündürür mü? Bunun gibi Bi tecrübesi olan var mı 🤦♀️