mosimosi aynen bende ağlıyor diye zaten korka korka yapıyorum canım . Birde sanki burnunun içine zarar verecem diye korkuyorum .ama mecbur yapıyoruz .ve aylardır yapmamıza rağmen hala alışmadı kıyamet kopuyor . Birde yavaş çekmek gerekiyormuş içinde öyle yazıyor ama yavaş çekince de gelmiyor ki , mecbur hızlı cekiyoruz daha da panik oluyorm 😔