Deletedmom198 Bu gece onlara dua etmeyi unutmayalim bugun anneler gunu onlar için çok buruk geçiyor rabbim kimseyi evlat yönünden paysız bırakmasın
Kubraegit1 Deletedmom198 Aminnn🤲 Teyzemin etlisinin 10 yıldır olmuyorsu hep düşükle sonuçlanıyordu kadın duaya inanmıştım biriydi .Sonra bi arkadaşı vasıtasıyla sohbete gitmiş şimdi 4 aylık kız bebeğe hamile ve çok şükür bebek sağlıklı🥰
Defneyelin Deletedmom198 Amin 🙏 Allah isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah🙏🙏 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın
Deletedmom198 Aryasare Sakura-chan Kubraegit1 Miniknur Defneyelin allah hiç birimizin duasini boş çevirmez inşallahhh
Miniknur Her kimsenin ne derdi olursa olsun duyunca görünce hemen ederim. Bir de hamileyim Allahım inşallah kabul eder.Olmaz belki diye ne kadar korkmuştum o gelir aklıma. Allah isteyen herkese versin.
Deletedmom54 Deletedmom198 evet bilirim o duyguyu😔 Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah 🙏💓
Solocann12345 Deletedmom198 eltimin 10 yıldır olmuyor sürekli dua ediyorum çünkü biliyorum o Anne olursa dünyanın en iyi annelerinden biri olur 💛çocuklarımın isimlerini bile almıyorum yanında asla sevmem sürekli de gidip geliyoruz birbirimizi çok seviyoruz sizden onun için de dua istiyorum 🙏🏻
Deletedmom388 Deletedmom198 Ah o acı çok kötü aylarca üzüntüsünü yaşadım çok iyi bilirim😣Kızımı her sevdiğimde Allah olmayanları da evlat sahibi etsin diye dua ediyorum,bana da bir evlat nasip ettiği için şükrediyorum…Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🏻
Mucizem01 Deletedmom198 evet canım çok güzel düşünmüşsün kalbinden öperim, benim ablamın da 4 senedir çocuğu olmuyor çok istiyor onun için de dua eder misiniz? 😔❤️
Deletedmom198 Mucizem01 allah başta ablan olmak üzere herkese nasip etsin hiçbir isteyen annenin kucağı boş kalmasınnn…
Zumraa12 Deletedmom198 çok iyi bilirim o duyguyu 8 sene yaşadım rabbime sonsuz şükürler olsun bu sene bebeğim kucağımda rabbim isteyen herkese hayırlısını ve sağlıklısını nasip etsin inşallah bebeğimle her gözgöze gelişimde hepsine ederim rabbim kimseyi bu duygudan mahrum etmesin🤲
Deletedmom198 Zumraa12 o kadar bekleyişten sonra sonu çok güzel olmuş herkesin sonu böyle olur insallah allah evladını sana bağışlasın