Kızlar ben emziyorum bebeğim 5 aylık. Benim kendimin bacaklarımda sadece dizimden altında sürekli bi kaşıntı var. Sinek ısırmışta kabarmış gibi oluyorr kaşınıyor çok. Neyden olduğunu bilmiyoruz. Doktorada gidemiyorum. Daha önceden alerji testi yaptırmıştım ev tozuba alerjim vardı. Ama günde iki üç kere baya kıpkırmızı oluyor dizden altı bacaklarım ve aşırı kaşınıyor. Emzirdiğimm için bebeğime sütten falan geçer miii. Böyle bir durum yaşayan oldu muu. Napmam lazım birde. Uzun oldu hakknızı helal edin