Defneeem elizz01 ben kullanıyorum canım o ince hortumları çok güzel takmam lazim canım hiç hava almamasi lazım yoksa sağım yapmıyor aynısıni bende yaşadım eczaneye sorduk biz öyle dediler
tombikannesi elizz01 canım iyice kuruladıktan sonra bende yine çekmedi biraz bekledim söküp taktım geri çalıştı
Defneeem tombikannesi bilmiyorum ama ben çok memnun kalmıştım işte her şeyi tam oldu mu çekiyor bazen de arzili da k Cikabiliyormus
tombikannesi elizz01 bak seres arkadaşımızın dediği doğru o göğüs kısmına koyduğun şeffaf parçayı da kontrol et
SEREZ Canım göğsüne yapıştırdığın yuvarlak var ya onun içine takılan şeffaf parça var o tam oturmasaa çekim yapmıyor