Feyzayldrm moralini bozmak istemem ama bizdede rahim ağzı kanseri genetikte var annemde aynı şekilde eline parça geldiği için kontrole gitti ve kamser çıktı😢 bence geciktirmeden gidin mutlaka doktorunuz 40 çıktıktan sonra simir alıp bakmadımı ordada belli olması gerekirdi aslında ona da bakıyolar çünkü