Alerjenik mama olduğu için tadı çok berbat doktor iğrenir bu en kötü mama dedi tat olarak. İçine bir çay kaşığı kadar pekmez kat dedi. Öyle yapıyorum. Öyle bile çoğu zaman iğrendiği için geri çıkartıyor. Sorum şu , acaba pekmez olduğu için içinde su ihtiyacı duyuyor mudur bebeğim ?? Çok nadir bir iki çay kaşığı su verdim. Sizce ne yapmalıyım ? Bebeğim 47 günlük