Evet yanlış okumadınız emzik ve biberona alıştırmak istiyorum.. bebeğim 5,5 aylık ve ben yakın zamanda işe başlayacağım bu nedenle emzik ve biberona alıştırmak istiyorum.. emzik asla almıyor biberonu da çok nadir aldı ve sonrasında yine almamaya başladı. Nasıl alıştırabilirim fikri olan var mı?