Kuzeyimm41 Kızlar Aptamil pregomin kullanıyoruz. 3. Kutu bitecek. 225 TL bir kutusu. Ücreti fazla geliyor bize. Ve tadı çok berbat , oğlum beğenmiyor hiç iğreniyor. 47 günlüğüz. Başka markalarda alerjinik bir mama önerebilir misiniz kullandığınız ?
Hirarzu Kuzeyimm41 neden ücretli alıyorsunuz ki doktor rapor vermedi mi ücretsiz karşılıyor onu devlet
Rehber-Hanim Kuzeyimm41 merhabalar bizde alerjik mama kullanıyoruz ve özele gidiyoruz doktorumu bize rapor çıkardı bir yıllık mamamiz karşılandı ve tadi kotu ama içine 1 iki damal vanilya yagi damlatiyorum tadı normalleşiyor doktorun tavsiyesiyle yaptim bunu tabi bence doktorunuzu arayın size telefondanda reçete numarası verebilir bu arada biz bebekle lf kullanıyoruz
Kuzeyimm41 Hirarzu özele gidiyoruz. Öyle birşey söylemedi bize. Zaten hastaneye götüremiyorum durumlardan dolayı korkuyorum. Tadı da berbat değiştirmek istiyorum mamayı
nurhayatervaras Kuzeyimm41 bu arada bütün alerjik mamalarının tadı kötü ilete beğenmeyecekler evet ama zamanla alışıyorlar
Hirarzu Kuzeyimm41 isteğe bağlı değiştiremezsin canım doktorun mama için rapor verecek aylık alabileceğin mama miktarı var her ay o kadar alabilirsin tüm mamaların tadı nerdeyse aynı değiştirmek istesen de bunu doktoruna söylemelisin
Hirarzu Rehber-Hanim benim doktorum bana normal toz vanilya koyabileceğimi söyledi çok az koyup o şekilde alıştırdım bende