Sevgili çiçek Anneler,
Öncelikle Günümüz kutlu olsun.💐
Kızım 3 ay 12 günlük 2 gündür emme kuvveti ve süresi çok azaldı.3-5dakika emip etrafı izliyor.Biraz bekleyip memeye alıyorum yine aynı emzik gibi kullanıyor zannımca keyif yapıyor.Memede ağlama vb. durumlarda yok.Yeterince beslendiğini düşünmüyorum.Bu durumu nasıl düzeltebilirim? Hazır postu açmışken bir konuda daha tecrübenize ihtiyacım var😂Yaklaşık 3haftadırda kafasıyla gövdesini kaldırıyor.Az desteklesem oturacak.🤣Kas-kemik yapısına,omurgasına zarar verir diye ben tekrar yatırıyorum.Ay itibarı ile erken olduğunu düşünüyorum.Geri yatırarak doğru mu yapıyorum acaba?Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler.😊