Assl1han Bebegim 1 aylık hanımlar siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ? en iyi mama hangisi acaba ? Sütümüz yetmediği için ben esema kullanıyorum.
Deletedmom283 Assl1han Ben Gallia kullanıyorum orada var mı bilmiyorum, kizima da devam sütü olarak Hipp tercih etmiştim, maması da güzel olabilir 👌🏽
Defneveannesi Assl1han eczacı Bebelac gold önermişti bende yeni kullanmaya başladığım için pek bilgim yok