barbarosunannesi Kızlar daha önceKi postlarda okumuştum .kızamık aşısı için ek varmış gidenlerde vardı sağlık ocağına .sağlık ocağı yok dedi .bilginiz var mı ?
Azizeguney barbarosunannesi Nasıl yok dedi sağlık ocağınız? Bizim sağlık ocağımız var dedi gideceğiz 9. Ayında.
Sum87 barbarosunannesi bizim 9. Ayında virüsün pik dönemiydi ebemiz gelmeyin dedi ama 1 yaşında da olunuyormuş sanırım o zaman yapacaklar
Elifliyam barbarosunannesi var galiba çünkü 6. Ay aşısında sizi 2 ay sonra aricam aşıya geleceksiniz dedi
NergisKKarakus Hemşiremiz 6aylık aşısında eğer virüsü atlatmış olursak 9.ayda kan sayımına gelirsiniz yoksa 1yaşında aşıya gelin dedi
KumsaaL barbarosunannesi Ewet canım bizde yaptırdık aradılar hatta ben dedim korkuyoruz gelmesek olur mu dedim bütün tedbirleri alıyoruz biz merak etmeyin ek aşı bu çocuğunuzun bağışıklığı için önemli dediler gittik yaptırdık
Emeliss barbarosunannesi bizede dediler ama 10 gündür arayan soran yok 🤷🏻♀️ arkadaşlarımızın bebekleri olmuş çağırmışlar aşı yok galiba bekliyoruz
Azizeguney barbarosunannesi 1 yaşında aşısı var o normalde şaşırdım 9. Ayında aşısını vurmayacaklar sanırım bebeğinize
Deletedmom413 barbarosunannesi Ay asisinda ebe 9. Ay asisi icin ararsam gelin virus bitmezse 9. Ay asisini devlet erteletir dedi Aramazsam 1 yasda gelirsiniz dedi
nazanay barbarosunannesi Evet, bizi aramislardi. 9 aylikken kizamik asisi icin gittik saglik ocagina ve yaptirdik. Bu hafta da 12 ay asilarini yaptirdik. Kizamik yine vardi.