Bernauslu 4-5 aylığa kadar bizde hep ya öğlen yada ikindin gibi yıkardik ama 6 aylik oldugundan beri akşamlari yıkıyoruz hep. Hem rahat uyusun diye. Bide ek gıdaya başlayinca saç baş batıyor 🤭😂 her yerini kirli elleriyle ellediği için. O yüzden gece temiz temiz yatsın diye akşam yemegini yedikten sonra yikiyoruz. Bizim ev sıcak ama banyodan sonra yelek patik giydiriyorum.saçlarını iyice kuruluyorum. 1 saat yelek patikle duruyor, sonra çıkartiyorum.