Yenianne1 Meraba arkadaslar emzirme doneminde hamam otu tozu kullanan varmi? 40 gunluk bebegim var kuaforler riskli kendimde agda yapamıyorum en kolay yontem o ama emzirdigim icin kararsiz kaldm bi sakincasi varmidir?
Gdogru Yenianne1 emzirirken zararlı mı bilmiyorum ama ben 1 kere kullandım onu acil durum diye. Özel bölgem bildiğiniz deri attı yara oldu böyle cıvık sulu yara. 3 gün boyunca etekle bacaklarımı açıp yattım ne yürüyebildim ne bişey. Tuvaletim gelmesin diye su içmedim. Felaketi benim için. Hiç tavsiye etmem 😣😣
Sevgi1 Yenianne1 ben Bi kere aldım kullandım ama cok kötü kokuyor ama iyi döküyor tüy dökücü gibi düsün kum gibi bişi
Minik_mucizem_ Yenianne1 kuzum o pek de iyi degilmis diye biliyorum hic kullanma tras et daha iyi inan ki o da ayni cikartiyor en azindan riskli degil
Deletedmom388 Gdogru Aa gerçektn mi çok geçmiş olsun ben de almayı düşünüyordum…Vazgeçmeliyim sanırım korktum şimdi🙁
Yenianne1 Gdogru ben ozel bolge icin degil bacak ve kol için daha once kullanmistm ama suan bi zarari olur mu diye kararsiz kaldm
wafflee_42 Deletedmom388 Cok mu beklettin acaba ? Belki kişiden kişiye degisiyordur. Cildin hassas belli ki
Gdogru Yenianne1 doğrudur onu bilemem ama ben emziriyprum hamileyken de hep tüy dökücü krem kullandım. Doktoruma da danışmıştım. Ayda 1 bir sıkıntı olmaz demişti. Blenior krem kullanıyorum hep
Yigitkomuz_ Yenianne1 çok pis kokuyo cnm ya o bide gerçekten acı veriyo yanıyo hemde jilet gibi ayni ya ben epilasyonla aliyrm her yerimi memnunum yâni
Yenianne1 Yigitkomuz_ ben hamilelikten once kullaniordum bacaklarimda 2 ayda falan çıkıyordu seyrek seyrek fark ediyor demekki
BeYzAMm2019 Yenianne1 kardeşim kendine yapıyordu aşırı kokusu varmış banyoda kapı açık yapıyordu kapalı alanda yaptığın zaman kimyasal içerdiği için zehirleme ihtimali varmış bence emziriyorsun da yapma ya jilet yap uğraşamam dersen normal tüy dökücü al.